wat is het beste ziekenhuis in belgiee op het gebied van rugklachten?

L.s
In het kort
ik heb sinds 9 maanden verschrikkelijk veel last van mijn rug, ik heb tot nu toe meer dan 50 fysio behandelinge gehad ( geen resultaat ) , manuele therapie ( geen resultaat ) ortho manuele arts ( geen resultaat ) rontgen foto''s MRI scan, ziekenhuis neuroloog ( geen resultaat ) uiteindelijk op het pijncentrum 2x 7 injecties gehad ( gene resultaat ) ik slik al 2 maanden morfine maar heb 24 uur per dag pijn en het gata niet over.
IN nederland hebben we geen idee, ik wil graag naar belgie. mijn verzekeraar dekt belgie tot 40 km over de nederlandse grens
iemand ideeen voor specilisten in belgie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (2)

De dienst orthopedie staat garant voor kwaliteitsvolle zorg in een professioneel kader. Onze dienst bestaat uit verscheidene chirurgen die onderling samenwerken. Om een goede kwaliteit van de zorg te verzekeren heeft iedere orthopedist zijn subspecialiteit.

Deze pagina's hebben als doel u wegwijs te maken in de werking van onze dienst. U kan eenvoudig nagaan wanneer de artsen beschikbaar zijn voor een raadpleging. Daarnaast kan u informatie opvragen over de meest voorkomende aandoeningen.

Aarzel niet om ons te contacteren voor bijkomende inlichtingen of voor het maken van een afspraak.
Dit is voor Antwerpen:
http://www.zna.be/nl-BE/overZNA/Medisch%20aanbod/Orthopedie.aspx
Voor Gent:
http://www.uzgent.be/wps/wcm/connect/nl/web/zorg/patienten/diensten/orthopedie+en+traumatologie/raadpleging+per+arts+-+pathologie

UZ Leuven is ook zeer bekend daar voor maar dit is verder dan 40km.
fremar
10 jaar geleden
U kunt in het UZA terecht bij één van onze 90 medische specialiteiten. In elk van deze medische disciplines werken gespecialiseerde en toegewijde teams.
UZA
Wilrijkstraat 10
2650 Edegem
Algemeen telefoonnummer
+32 3 821 30 00