wat te doen tegen huidpijn in de bovenbeen?

Ik heb sinds gister last van pijn aan mijn huid, en ik dacht dat het vanzelf over zou gaan maar niet dus. Het doet pijn als ik het aanraak zelfs als ik een pyjamabroek aan heb. Ik heb hier vaker last van gehad maar nooit zo erg als nu. Persoonlijk denk ik dat het zenuwpijn is. Tips zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Huisarts?

Het beste antwoord

Het is inderdaad zenuwpijn, ik heb er al heel mijn leven last van. De plaats van de pijn is ong de grootte van een hand. Je kan er niet veel aan doen, soms helpt een zeer warme doek opleggen of een zeer warme waterstraal. Na een dag of twee gaat de pijn meestal vanzelf over en komt dan op ongeregelde tijdstippen terug.