Weet iemand wat deze plek is?

Ik heb deze plek al sinds vorig jaar, en word eigenlijk groter en groter. Het jeukt niet of doet geen pijn. Kan iemand mij zeggen wat dit juist is?
De plek zit op mijn rug.

Picture for question
11 maanden geleden
2.8K
Castle
11 maanden geleden
Ga naar een dokter!
Ritsuka
11 maanden geleden
Wat zei de huisarts? Als je dit al een jaar hebt ben je vast al geweest.
tinus1969
11 maanden geleden
Lastig te zien, maar zou ‘ringworm’ kunnen zijn; ondanks de naam een verder onschuldige schimmelinfectie van de huid. De huisarts kan daarvoor zalf voorschrijven.

Geef als eerste antwoord