Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe zorg ik ervoor dat ik meer eetlust heb?

Hoi allemaal,
Ik ben erg mager van mijzelf, en er worden vaak opmerkingen over gemaakt waardoor ik me heel onzeker voel. Voor de duidelijkheid ik heb geen anorexia of iets anders. Als ik in de spiegel kijk vind ik mezelf ook erg dun. Ik neem me iedere keer voor om meer te eten maar dit lukt nooit ik val altijd weer terug in mijn oude routine. Laten mijn hersenen denken dat ik vol zit ? en hoe zorg ik ervoor dat ik meer eetlust heb en uiteindelijk meer ga eten?

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Verandering van spijs doet eten! Dus eet gevarieerd en bouw langzaam de hoeveelheid op! Over eet jezelf niet, want dat is niet prettig. Ga niet overdreven vet eten, maar zorg voor goede bouwstoffen in je voeding. Eet zodra je trek krijgt. Kom je nog geen gram aan, dan zul je moeten accepteren dat jouw lichaam een zeer goede stofwisseling heeft en dat het geen zin heeft om er moeite voor te doen! Wat ook wil helpen is een 15 daagse vakantie naar een goed all inclusive hotel in een warm land, waarbij je het hotel niet verlaat maar continu eet en drinkt! Hier zul je mij niet vinden, dus je bent veilig! LOL

Er bestaan ook van die voedingssupplementen in de vorm van drankjes a la aardbeien smaak , tropical , banaan enz. Als je met regelmaat deze drinkt bv, 1 per dag krijg je veel extra nodige voedingswaren binnen. Wordt vaak ook aangekaart door artsen en apothekers. verkrijgbaar bij apotheek.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100