hoe kan je het best op een bank liggen zonder dat je bril irritant ligt ?

ik kan nooit lekker liggen met een bril op :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Gewoon op je rug, of op je zij met een kussen zo onder je hoofd dat je nek gesteund wordt en je hoofd tot en met je oor - je brillenpootje komt dan niet in de klem en je bril blijft recht op je neus staan. Soms is het wel even zoeken naar een kussen dat je goed steunt, als je teveel wegzakt gaat je bril toch schuiven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik draag altijd een bril. Ik zou zeggen: wen er maar aan. Lekker liggen met een bril op is heel lastig. Tenzei je op je rug gaat liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door je bril af te zetten...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen probeer eens lenzen.. ( niet echt een antwoord op je vraag maar een oplossing waardoor je geen last van je bril hebt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook. Behalve af doen kun je ook met je hoofd op je gebogen arm gaan liggen, dan ligt je bril als het ware in get holletje van je elleboog en drukt niet zo in je hoofd. Maar afdoen is toch fijner ja.... Kun je alleen geen tv kijken he?!