Hoe hoed je je handen warm zonder handschoenen?

Elke week bezorg ik de krant, ik krijg hierbij bevroren handen omdat ik met handschoenen de kranten niet goed kan vasthouden
Is hier een oplossing voor?

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe hou je je handen warm?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een hand de kranten vasthouden en de ander zo veel mogelijk in je jas/broekzak houden.
Rieneke1
9 jaar geleden
Vingerloze handschoenen schelen al heel wat.
Zakwarmertje in je zak, en daar regelmatig je handen in steken.

Het beste antwoord

Wat boeren op het land doen, die ook hele koude handen krijgen en zonder wanten/ handschoenen werken, is zichzelf 'slaan' met beide armen gekruist en handen die de zijkant van het lichaam raken. Door dit een tijdje te doen, worden je handen warm en blijven dat ook langere tijd, zie daar ...het antwoord op je probleem dus!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn broer bezorgt ook kranten, en hij draagt hiervoor van die vingerloze handschoenen. Dan blijven je handen toch iets warmer.
En zoveel mogelijk je handen in je zakken houden.
Ritsuka
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Niet geheel vingerloos, maar vingertop-loos...;)
Plus