als een gehoorapparaat niet meer voldoet omdat ik te slecht hoor, is er dan een ander apparaatje waarmee ik wel zou kunnen horen ?

volgens de audicien is het gehoorapparaat goed en kan hij verder niets doen.
Het gehoor is gewoon slecht. Ik heb ergens gehoord dat er een apparaatje is dat werkt als een versterker. Je draagt het op de borst en in de oren heb je het geluid ( via bluetooth of met draad ? )

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik gebruik nu ruim een ½ jaar Sonic systeem van Hans Anders, hier zit een afstandsbediening bij, die je aan een koord, op je borst draagt.
Met de afstandsbediening kan ik beide (gekoppelde) gehoorapparaten harder/zachter zetten, bij te schel geluid, de hoge (pijnlijke) tonen dempen, via bluetooth mijn mobiel opnemen, dus bellen, de t.v. beluisteren en en zonodig harder/zachter zetten en tonslotte kan de afstandsbediening ook nog gekoppeld worden aan aan een geluidsdrager, MP3 speler, maar ook aan de pc.
Geweldig apparaat !!!

Toegevoegd na 1 minuut:
tenslotte
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zou goed zijn om een oorarts eens te laten onderzoeken hoe het echt zit met je gehoor en als dat inderdaad zo slecht is welke andere mogelijkheden er dan nog zijn.Opde 2 e plaats bezoek eens een andere audicien voor een second opinion
. succes!
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
zeer goed antwoord +