Wie kent de naam van deze zeep?

Er bestaat een zeep waarmee je je lichaam kunt wassen, zonder dat je de gezonde vetlaag op je huid verwijderd.
Wie kent de naam van deze zeep?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Olijfoliezeep van Aleppo.

http://www.olijfoliezeep.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=27
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is ph neutrale zeep. Je kunt die bij de drogist kopen, maar de Aldi heeft hem ook. Alleen weet ik weer eens de naam niet meer. Het zit in een plastic fles.

Zeep is meestal basisch, en ontvet daarop. Als de zuurgraad, de phwaarde, 0 is, heb je daar geen last meer van.