Ik zoek sites, waar je zelftests kan doen. (mbt motivatie afvallen mindset sporten) Wie kan mij hieraan helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Waarom heb je daar een site voor nodig en begin je niet gewoon? Trek goeie running schoenen aan en begin te lopen of meld je aan bij een leuke sportschool. Als je lessen volgt die je leuk vindt komt de motivatie vanzelf.
paulus811
9 jaar geleden
Ik geef toch ook geen antwoord Asilem!
paulus811
9 jaar geleden
Deze ruimte is voor reacties, niet voor antwoorden

Antwoorden (1)

Google test/ afvallen.....Dit is er 1: De Dieet Test - Welk Dieet past bij Jou? | Leuk Afvallen
www.leukafvallen.nl/dieet-test/