kun je je oorlellen laten krimpen?

kun je je oorlellen laten krimpen omdat ze zijn gegroeid bij mij zonder dat ik het weet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wassen op 60°.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee , maar wel wat maskeren , door er geen lange (of lang werpig ) oorhangers aan op te hangen , of juist kort met bol er onder . Of ja dat zie je nu wat minder een dikke op je lel .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whaha wassen op 60 graden!!! Nee een oorlel kun je niet laten krimpen. Helaas.

Antwoorden (3)

Nee oorlellen kan je niet laten krimpen. Je zal het er mee moeten doen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook niet uit zichzelf
Tja. De meeste dingen aan je lijf groeien zonder dat je het weet. Niet alleen bij jou hoor, dat is een algemeen verschijnsel bij iedereen.

Oorlellen laten krimpen is niet mogelijk.
Sterker nog: Oorlellen worden alleen maar langer naarmate je ouder wordt. Maar dat proces begint pas echt op te vallen als je bejaard bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die kan je niet laten krimpen wel kan je je oorlellen laten inkorten met een operatie als je het perse wil.