Ik heb net ossegalzeep ingeslikt wat nu ?

vraag met niet hoe haha maar kan er nu wat gebeuren ofzo of wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.7K
Ritsuka
9 jaar geleden
hoeveel?
zondag
9 jaar geleden
Hoe smaakte het?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat moet ondertussen toch wel even geleden zijn? hoe gaat het nu met je?

Antwoorden (2)

Direct veel water drinken en voor zekerheid even huisarts of apotheek bellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik heb meteen veel water gedronken, maar de huisarts bellen? is dat nodig?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
doe het voor de zekerheid
Ossegal is een "zuiver"product, ik zou toch even navragen.
tinus1969
9 jaar geleden
http://www.thuis-in-opvang.nl/pdf/Gifkaart.pdf Boter of een ander vet product is beter dan water. Bij enige twijfel ALTIJD huisarts bellen.
Cryofiel
9 jaar geleden
Dus direct veel boter drinken?
tinus1969
9 jaar geleden
@Cryofiel -olijfolie dan :-)
Zeep is nauwelijks giftig. Het is beter om iets vets te eten, dan een glas water. Dat is tegen het schuimen. Je kunt wat last van je buik krijgen en diarree krijgen. Alleen dat hangt een beetje van de hoeveelheid gegeten zeep af. Huisarts bellen is wat overdreven, tenzij je echt heel veel hebt gegeten en je je helemaal niet goed voelt.