Google maar eens op je eigen vraag.
Ik zal geen reclame maken, maar kreeg al snel deze info:

Bezoekt u met regelmaat het centrum om te winkelen of maakt u graag een heerlijke
wandeling? Kies dan voor een boodschappentrolley met 4 wielen.

Het grote voordeel van onze trolleys met 4 wielen is dat deze eenvoudig voort te duwen
zijn met de duwbeugel. Dit zorgt voor maximaal comfort en gebruikersgemak.
Onze 4 wiels shoppers zijn zeer stabiel voor de zwaardere boodschappen en eigendommen.

Het antwoord is dus : ja deze bestaan

Toegevoegd na 1 minuut:
zowel met vaste alsook zwenkwielen.