Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurt er als je stacker 4 onder de 18 jaar , in neemt?

Ik heb stacker 4 gekregen , nu ben ik geen 18! Kan dit iets kwaad? Of gebeurt er iets als ik deze inneem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb ze gebruikt toen ik 16 was, niks aan de hand. Op lege maag werken ze nog beter. Je zweet er meer door en je stofwisseling werkt echt beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door de hoge dosering cafeïne in vrijwel alle soorten stackers gaat je hart sneller kloppen. Daardoor is er grote kans last te krijgen van hartkloppingen. Dat kan beangstigend voelen. En een groot nadeel ervan is dat je slecht kunt slapen. Het duurt minstens 6 uur voor al die cafeïne uit je lichaam is verdwenen. Waarschijnlijk slaap je heel licht, en droom je enorm, waardoor je in de ochtend niet goed uitgerust bent. Je krijgt er een opgefokt gevoel van. Kortom, dat is niet aan te raden aan een zestienjarige scholier die de volgende dag zijn aandacht bij lessen en huiswerk moet hebben.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding