het puntje van mijn tong doet al enkele dagen pijn, hoe raak ik van die pijn af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.4K

Het beste antwoord

Het zou eventueel verbrand kunnen zijn, maar er kan ook sprake zijn van een ontsteking, zoals mijn voorganger al zei. In dat geval kun je proberen het aan te stippen met wat Pyralvex, verkrijgbaar bij het Kruidvat of De Tuinen. Deze vloeistof is speciaal geschikt voor onstekingen in je mond- of keelholte. Beterschap in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat heb ik zo vaak ghad, is echt vervelend. Je kan er niks aan doen, hij is gewoon ontstoken en gaat vanzelf weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een blaar op je tong, waarschijnlijk per ongeluk op gebeten, daar kan je helaas niets anders tegen doen dan een paar daagjes geduld hebben, een pleister of zalf zal niet zo lekker zijn in je mond vrees ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens een puntje tandpasta op je tong, dat wil heel vaak helpen.