Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg je de oproepkaart van sanquin en de mobiele afname locatie een paar dagen ervoor of op de dag van het bloed geven?

Ik ga bloed geven bij een mobiele afname, die komt 1x in de maand bij ons, krijg je de oproep kaart op de dag dat die mobiele afname locatie in onze plaats is of krijg je de oproepkaart een paar dagen ervoor? Ik zou het fijn vinden om dit te weten zo kan ik er rekening mee houden. Bvd!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die krijg je ruim tevoren - meestal ongeveer een week - zodat je de tijd hebt om het in te plannen.

Slechts in een heel enkel geval krijg je een nood-oproep als er acuut bloed nodig is, met de vraag of je dezelfde of de volgende dag kunt komen. Maar dat is mij in ruim tien jaar maar twee keer gebeurd, en ik ben O-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer heb je je opgegeven ? Bloedafname is maar eens in de drie maanden, dus kan het inderdaad wel even duren voor je weer in je buurt zijn.
Bel anders even met Sanguin ; die zullen je al precies de datum kunnen vertellen wanneer ze in je woonplaats komen en van hoe laat tot hoe laat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dat geld voor de vaste bloedbank., De mobiele is echt maar 1 dag in jou plaats, en de volgende dag weer in een andere. Komt die dag niet uit, dan mag je natuurlijk ook later in de week bloed geven op een andere plaats.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding