Ik denk dat ik er 1 van een tweeling ben, maar dat is nooit onderzocht. Maar het voelt al mijn hele leven zo. Hoe kan ik daar achter komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Zonder nadere informatie is alleen te antwoorden: door het aan je biologische moeder te vragen. In de hoop dat die jouw zwangerschap heeft doorgebracht in de tijd dat er al snel via een echo geconstateerd kon worden dat er twee embryo's waren. Mijn zus wist het al snel, maar een van onze tantes werd pas na haar bevalling ermee geconfronteerd dat er nog een tweede aankwam.

Toegevoegd na 2 minuten:
jouw zwangerschap = het van jou zwanger zijn
Amadea
9 jaar geleden
De dame die mij regelmatig masseert geeft regelmatig informatieavonden over alleen geboren meerlingen, en ze werkt met mensen die denken een alleen geboren meerling te zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf mijn bedenkingen bij heb. (niet bij haar als persoon hoor, ze is een schat en ze kan geweldig masseren!) maar als je hier informatie over wilt, kun je bij haar terecht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er , staat niet heel veel informatie hierover op haar site, maar als je haar een mailtje stuurt, geeft ze je met liefde informatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De enige manier om erachter te komen is het vragen aan je biologische moeder/vader, of wellicht bij het ziekenhuis waar je geboren bent, als je in een ziekenhuis geboren bent. Of als aan je moeder vragen niet gaat bij mensen vragen die rond de tijd van jouw geboorte veel contact met haar hadden. Er is geen mogelijkheid om aan een persoon zelf te zien of deze wel of niet onderdeel is van een tweeling.