kun je dexamfetermine ook zonder recept krijgen?

Ik heb geen ADHD dus krijg het niet op recept. Maar ik ben daar door uit een diep dal gekomen. Ben opgewekt, onderneem weer van alles.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dexamfertamine is een medicijn die alleen op recept verkrijgbaar is.
Het is een stimulerend middel. Wat dus inhoud dat je er (tijdelijk) beter van kan voelen en meer energie hebt.
De werking van dexamfertamine is vergelijkbaar met drugs. Ook daar ga je je tijdelijk beter van voelen.

Als je nu weer uit dat dal bent en het gaat goed met je, dan heb je dan medicijn toch niet meer nodig.
Anders wil ik je toch adviseren om langs de huisarts te gaan. Want je gaat niet zomaar dexamfertamine gebruiken.