Is er een site over e-sigaretten waar ik veel informatie kan vinden maar ook kan bestellen?

Hoor veel goede verhalen over de e-sigaret, alleen wil me beter laten informeren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Over dit onderwerp zijn veel sites die uitleg geven. De meeste geven niet zo'n objectief beeld over de e-sigaret. Bekijk deze site eens: http://www.e-smokerbestellen.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op dit forum kunt u vrijwel alle vragen en informatie vinden.
www.dampforum.nu
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Fijn forum, als beginner word je aan alle kanten geholpen.
Betrouwbare webshops ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zelf ook goeie ervaring mee.
Dat kon nog wel eens een beetje lastig worden. De expertise zit inmiddels voornamelijk bij de gebruikers, en daar kun je niet alleen over de voordelen maar ook over de nadelen lezen. Het kan echter wat onoverzichtelijk zijn de informatie die jij zoekt er uit te filteren,maar in de regel zijn de gebruikers vrij behulpzaam, ook met 'beginnersvragen' . Er zijn er meerdere, gewoon even kijken waar jij je het meest thuis voelt.

Handelaren focussen zich natuurlijk op de positieve kanten, hun eigen waren en op de verkoop.

Het beste is dus je op een (Nederlandstalig) forum goed te laten informeren - wat nog best een klus kan zijn - en daarna bij een al dan niet gelieerde handelaar die ze je kunnen aanraden bestellen. Al ligt er tegenwoordig bij de primera een uitstekend instapmodel voor een goede prijs.

Veel informatie vind je op de site van de Stichting Stelda (Stichting Elektrisch Dampen). Die zijn van alle nog het meest neutraal, volgen de laatste ontwikkelingen op het gebied van e-roken, dringen aan op onderzoek en houden zich bezig met e-roken in Europees verband. En op de sites vind je links naar de belangrijkste E-roken-fora. (NL, UK, US en DE)

http://www.stelda.nl/