Waarom zit ik nog steeds op goeie vraag terwijl ik eigenlijk gewoon naar bed moet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar nu moet ik weer eerst naar de antwoorden kijken, zucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Same here....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AAAAhhhhh, nog zo eentje, gelukkig maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben er ook nog ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, droom ik al of ben jij een nachtelijk engeltje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, ja ik ben een nachtengel, omdat s'nacht het kwaad rondloopt, en ik daar een stokje voor moet steken, hahaha ;-)

Het beste antwoord

Misschien omdat GV nog betrekkelijk nieuw is voor je.
Ik had dat ook in het begin,je wilt niks missen.
En ook ik bleef hangen achter die pc,maar op een gegeven moment kom je erachter dat je niks mist.
Alles kun je de andere dag ook opzoeken en terug zien.
Dit wordt niet meer alleen maar minder.
Ik kan de computer nu gewoon s,avons als ik het genoeg vind gewoon uitzetten.
Tenslotte je slaap heb je ook nodig,anders kom je jezelf de andere dag weer tegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je gelijk hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel, ik hoop dat ik genees.

Andere antwoorden (12)

Omdat je verslaafd bent.
Ik ken het, je bent niet de enige...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij, bijvoorbeeld...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft niks met verslaving te maken volgens mij.Is gewoon een prettig tijdverdrijf...that's all.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zei die junk op de hoek laatst ook nog tegen me terwijl hij nog een spuit in zijn pootje drukte.
Verslaafd heet dat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien slaap je bijna altijd slecht en probeer je dat uit te stellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal raak, ben een hele slechte slaper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan erg helpen om slaaptips te zoeken. Kleine dingen kunnen werken (bijv. melk drinken voor slapengaan) maar meestal ligt er iets groters achter: velen kunnen niet slapen omdat ze nog met iets zitten. Als je in slaap wil vallen moeten al je gedachten als het ware 'weg' zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben er ook zo één.. maar moet zo toch echt slapen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lief van je maar in mijn geval zijn het opvliegers en die landen slecht op bed geloof ik.
Maar bedankt voor je advies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaande is voor
Antwoordtgevert
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oké! Lekker slapen alvast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je.
Omdat gv iets extra's aan je leven toevoegt en slapen niet:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie vraag...! wou ook eigenlijk al lang al naar bed maar zit ook nog steeds hier...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje dom is het wel he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha jah.. waarom ik nou uiteindelijk ben blijven hangen weet ik niet maar GOEIEVRAAG is een leuke bezig heid:D
Omdat GV het antwoord op al je vragen is!

Toegevoegd na 3 minuten:
paradox anyone...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je misschien nog niet moe bent,en je anders toch maar wat ligt te woelen in bed?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou niet te moe?, heel hard gewerkt vandaag, tuinieren, administratie en boodschappen doen, was om 8 u. klaar vanaf 7 u. vanmorgen.
Omdat je vandaag niets hebt gedaan wat jou genoeg voldoening heeft gegeven.
Oftewel, je hebt niets gedaan waardoor je kunt zeggen;
vandaag heb ik xx bereikt. Of; ik heb vandaag het verschil gemaakt.
Daardoor ga je zoeken op het medium "internet" naar iets wat jou voldoening geeft.
Voldoening geeft je innerlijke rust. Soms ook spanning, maar wel gezonde spanning.

En geloof mij maar, ik weet waar ik het over heb. Anders zou ik allang van het internet af geweest zijn. (kijk naar tijd)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen lag ik al te slapen.
omdat je t niet los kan jaten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom mijn dochter altijd op Hyves en mijnlevenstinkt.nl zit: verslaving, op zoek naar bevestiging en vermijden van de werkelijkheid. Volgens haar psycholoog dan. Herkenbaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De verslaving herken ik wel maar de rest????.....misschien tijd voor de psycholoog.
Omdat je vandaag nog niks nieuws geleerd hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je verstand laat het (hopelijk voor jou) tijdelijk afweten hetgeen bij een verslaving structureel genoemd kan worden.
De pull factoren die je naar je bed moeten trekken kunnen het niet winnen van die je naar je compter trekken.
Mogelijk vind je GV een waardevolle aanvulling op je sociale leven en het feit dat je nieuwsgierigheid aan de ene en je drang om iets voor een ander te kunnen doen anderzijds te sterk zijn om de verstandige i.p.v. de leuke beslissing te nemen