Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe lang is het zichtbaar in je bloed als je een zware maaltijd hebt gebruikt?

als ik b.v.vandaag een groot feest of uitgebreid diner heb eb ik moet morgenochtend vroeg nuchter bloed prikken is dat dan nog zichtbaar aan de waarden van suiker of cholesterol?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
670
Ritsuka
9 jaar geleden
Als jij om 6 uur 's avonds hebt gegeten, is het volgens mij wel weg de ochtend erna
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je ziet het alleen aan je bloedsuiker, en die heeft inderdaad een uur of 12 nodig om op ' nuchter' te komen., Dus als het niet na 8 uur 's avonds was, ben je om 8 uur 's morgens keurig nuchter.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee hoor, als je nuchter geprikt moet worden, wordt bedoeld je vanaf ca. 12 uur 's nachts niet meer eet.
Dus je mag rustig eten vanavond, of men moet specifiek gezegd hebben dat je al eerder niet mag eten
(Lees meer...)
anneliez
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je mag na 12 uur 's nachts ook niet meer drinken. Dus ook geen water. En geen medicijnen gebruiken. Het liefsye ook niet roken.
Edraket
9 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/gezondheid/overig/nuchter-bloedprikken-wel-water-drinken.94248

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding