is het gevaarlijk als je 1gram wiet per dag rookt en een algehele narcose moet ondergaan? Wat kan er dan fout gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Niks want 1 gram is egt helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de verpleger ontdekt dat jij vlak voor de operatie verdovende middelen hebt gerookt of gesnoven zal de operatie gestaakt worden en zal er een nieuwe afspraak gemaakt worden voor de operatie waarbij jou nadrukkelijk wordt verteld binnen een bepaalde tijd voor de operatie geen eten of drinken of rookwaar of verdovende middelen te gebruiken om plassen en poepen of overgeven of allergische reacties of hartproblemen tijdens je narcose en tijdens de operatie te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Shran...:-)
Zelfs als je NIET onder narcose moet kan er van alles fout gaan als je 1 gram wiet per dag rookt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas sta ik nog op level 1 en kan ik dubossies antwoord nog niet positief waarderen, als ik het wel kon had ik zo 5 thumbs-ups gegeven.
Zelf lust ik ook wel een blowtje, als ik onder narcose moest, dan zou ik me wel goed aan de adviezen van de arts houden.