hoe sport combineren met examenweek?

Hallo,
Ik ben een jongen van 16 en ik zit in Havo5 examenjaar.
Ik ga 3x per week naar de sportschool (maandag, woensdag, vrijdag).
Maar ik heb vanaf morgen een examenweek.
Hoe kan ik sport het best combineren deze week?
Of moet ik gewoon niet sporten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
ik denk dat het het handigste is om gewoon een weekje niet te sporten, of gewoon in te korten. je studie is nu belangrijker.

Het beste antwoord

Zorg dat je een goed schema maakt, waar je je ook aan houdt. Zet je leerwerk op de eerste plaats en het sporten op nr 2. Sport als je daar tijd voor over hebt, zonder dat het je leerwerk te kort doet, mogelijk kun je even sporten voor je examens in de ochtend.
Ik denk dat je het sporten wel moet doen, maar misschien wat korter of op andere tijden dan je normaal doet, het is ook een vorm van ontspanning dat je nodig hebt tijdens je examenweek. Maak dus een goed schema, waar je leerwerk bovenaan staat en er ruimte is voor sport, zodat beide zorgen voor een waardevolle dagindeling. Zodat je al je leerwerk hebt gedaan en door beweging voldoende ontspanning krijgt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel

Andere antwoorden (1)

Sporten kun je altijd nog. Met examen doen ligt dat wat anders dus ik zou daar de prioriteit leggen.
Computoon