Heeft iemand ervaring met een kijkoperatie in de pols?

Binnenkort krijg ik een kijkoperatie in mijn pols vanwege een verdenking van een SL-laesie. Heeft iemand dit ooit meegemaakt en wat kan ik verwachten? Ik zie er namelijk erg tegen op, ook nog eens omdat ik diabeet ben en nuchter moet blijven voor de operatie.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik krijg geen algehele narcose, alleen mijn arm wordt verdoofd. : (

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hopelijk heeft degene die de kijkoperatie doet ervaring met een kijkoperatie... sterkte ermee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hou je taai!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank jullie wel. En ervaring heeft hij volgens internet e.d. zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
VEEL STERKTE MET JE OPERATIE
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zolang het maar niet de slager is die mij de 2e x opereerde, in het MCL L'den.

Antwoorden (3)

Ik in mijn keel vroeger, heerlijk onder narcose geweest. En heerlijk wakker geworden. Ik denk dat jij ook onder narcose word gebracht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben 3 x geopereerd aan mijn pols. Maar niet voor hetzelfde als jij moet. 2x vanwege een ganglion en de 3e keer omdat er iets fout was gegaan tijdens de 2e operatie. Ik hoorde later van de fysiotherapeut dat er tijdens handoperaties heel vaak iets fout gaat, dus wees aub voorzichtig! Ik zeg altijd, als je niet veel pijn hebt, NIET DOEN!
Het is 1x plaatselijk en 2 x narcose. Tijdens plaatselijk krijg je dus een verdoving en je hand,tenminste bij mij, wordt dan erg dik. Bij mij moest de chirurg de ganglion (= een zenuwknoop) ook van het bot afhalen, dat voelde ik goed, deed pijn. Ook na de operatie met plaatselijk, veel pijn gehad.

Maar dit is natuurlijk heel anders dan wat jij ondergaat.

VEEL SUCCES!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afwachten hoe het zal gaan
Afwachten waar je zult staan
Afwachten hoe het gaat lopen
Afwachten of het zal verkopen.

Afwachten hoe het draait
Afwachten hoe de wind waait
Afwachten of hij het doet
Afwachten of het wel moet.

Afwachten wat gaat gebeuren
Afwachten of het op zal fleuren
Afwachten of het nog beter wordt
Afwachten of het lang duurt of kort.

Alles blijft afwachten in het leven
Dat is voor allen een vast gegeven
We kunnen niet in de toekomst zien
En dat is ook maar goed, misschien..