Als ik mijn nek een verkeerde beweging maakt, knakt er iets, dat doet behoorlijk pijn, ik krijg dan een branderig gevoel weet iemand hoe dat komt?

-Hoe het zou komen?
- Wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Kan meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld houding. Heb je het ook wanneer je het hoofd recht houdt en dan draait.

Therapie, Cesar of Manuele therapie kunnen al helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, de reden kan echt van alles zijn. Ik heb het zelf bijvoorbeeld als ik raar heb geslapen - dan gaat het vaak ook vanzelf wel weer over. Als het langer dan een paar dagen blijft aanhouden dan zou ik even een afspraak maken met een fysiotherapeut of een cesartherapeut.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat n chiropractor als het blijvend pijn doet, het meestal terug kan zetten.