Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik ga lopen lijkt het altijd of ik eerst op gang moet komen. Hoe kan dat?

Ik had dat al als kind en het valt andere mensen ook op.

Als ik als kind bijv. ging rolschaatsen kwam ik heel moeizaam op gang terwijl andere kinderen zo weg rolschaatsten.

Ik mankeer niets aan mijn benen en heb geen reuma of dergelijke.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
832
Ritsuka
9 jaar geleden
heb ik ook altijd met hardlopen of zo, eerste kilometer gaat slecht, daarna beter. (rRol)schaatsen ook.
Maar ik heb sowieso wat motoriek problemen, ik denk dat het te maken heeft met het omschakelen naar een ander type beweging.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat denk ik eigenlijk zelf ook maar ik was benieuwd was anderen ervan denken.
Mijn motoriek is ook nogal matig. Bedankt voor je reactie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk vooral dat het door motoriek komt. Ikzelf heb precies hetzelfde. Ik had als kind een hekel aan skeeleren, want ik was altijd als laatst, wel kon ik lang volhouden. Verder heb ik met hardlopen ook altijd, dat de eerste 10 min. bar vervelend is, maar daarna kan ik wel een half uur tot uur volhouden.
Mijn motoriek is heel slecht. Ook mijn spraak is slecht en heeft ook met mijn motoriek te maken.

Dit is dus eigen ervaring. Ik heb even op 't internet gekeken voor je, maar ik kan niet echt een site vinden die hier een antwoord op heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Ik kon zelf ook niets op internet vinden maar dacht "Laat ik het eens op GV proberen". Mijn motoriek is ook zeer matig dus het zal inderdaad daar wel door komen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding