Waar kan ik goedkope sneakers vinden voor tijdens het werken?

Ik werk als vulploegmedewerker in de jumbo en heb nieuwe sneakers nodig. Normaal draag ik van het merk vans schoenen alleen deze zijn na een jaar gedragen te hebben kapot. Waar kan ik goedkope nieuwe schoenen vinden? En weten jullie misschien wat leuke/goede sneakers zijn voor jongens? (welk merk)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dudemeister
9 jaar geleden
vans is slechtste poepmerk ooit
zolen slijten waar je bij staat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je schoenen vaak draagt, is het belangrijk om goede schoenen te kopen. Schoenen bepalen namelijk voor een groot deel je houding. Het is daarom beter om niet de hele dag op vans te werken, daar zit helemaal geen goede zool in en je voeten krijgen geen steun. Wat goedkopere winkels verkopen vaak ook merkscoenen. Je hebt wel minder keus, maar ze zijn wel goedkoper.
En anders raad ik je reeboks aan, die zijn goedkoper dan bijv. Nikes, maar hebben vaak wel een goed voetbed

Antwoorden (1)

Ik heb bij Perry Sport hele mooie sneakers gekocht voor €35. Misschien kan je daar iets vinden.