Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkope sneakers vinden voor tijdens het werken?

Ik werk als vulploegmedewerker in de jumbo en heb nieuwe sneakers nodig. Normaal draag ik van het merk vans schoenen alleen deze zijn na een jaar gedragen te hebben kapot. Waar kan ik goedkope nieuwe schoenen vinden? En weten jullie misschien wat leuke/goede sneakers zijn voor jongens? (welk merk)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
827
dudemeister
9 jaar geleden
vans is slechtste poepmerk ooit
zolen slijten waar je bij staat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je schoenen vaak draagt, is het belangrijk om goede schoenen te kopen. Schoenen bepalen namelijk voor een groot deel je houding. Het is daarom beter om niet de hele dag op vans te werken, daar zit helemaal geen goede zool in en je voeten krijgen geen steun. Wat goedkopere winkels verkopen vaak ook merkscoenen. Je hebt wel minder keus, maar ze zijn wel goedkoper.
En anders raad ik je reeboks aan, die zijn goedkoper dan bijv. Nikes, maar hebben vaak wel een goed voetbed

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb bij Perry Sport hele mooie sneakers gekocht voor €35. Misschien kan je daar iets vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding