Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Chloor+rode dip wat gebeurd er met je rode dip na het zwemmen?

Ik heb gisteren een rode dip laten verven (gwne verf die ze op je haar aanbrengen en laten intrekken) ik heb maandag zwemmen in water met chloor wat zal er gebeuren met men rode haren? Verkleuren ze? Kan iemand me helpen? Tips en uitleg graag

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat er iets met je haar gebeurd is zeker, de grootste kans is dat de kleur veranderd onder invloed van het chloorwater, ook kan het zo zijn dat de kleur er in zijn geheel uitgaat. Als je de rode kleur over blond haar, of ontkleurd haar hebt laten aanbrengen, wordt de onderlaag groen en het rode roze, die 2 kleuren mengen zich, waardoor je een vreemde waarschijnlijk rozebruine haarkleur overhoudt. Ook donkerder gekleurd haar kan groen worden. Daarom is het verstandig een badmuts te dragen. Wil je geen badmuts op? Dan beschermd cremespoeling op droog haar gesmeerd en daarmee gaan zwemmen, ook redelijk. Maar of de badmeester dat waardeert? Koop dus een badmuts, of zwem niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan, het is een slechte combinatie, haarkleuringen en chloorwater helaas.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding