wie heeft er een goede afvaltip?

Weet jij het antwoord?

/2500

gezond eten, veel bewegen!

Gewoon in de prullenbak.

Keurig netjes het GFT, de plastic, het papier, de glazen flessen en het restafval scheiden. Dan ben je goed bezig!

Het E D H Dieet en niet snoepen Eet De Helft

Combineer minder eten met meer bewegen en eet vooral 's avonds een paar uur voor je naar bed gaat niets meer. Als het echt over afval gaat, is mijn tip, gooi melk- en andere drankpakken gewoon bij het oud papier.

eet minder dan je gewend bent beweeg, loop, fiets, zwem en minder calorierijke drank

Wat heel goed werkt en bijna iedereen kan volhouden is 6x per dag eten. Verdeel je dagelijkse maaltijden in zes porties. Begin met licht eten en eet het zwaarste 's middags en bouw dan weer af naar licht. Drie hoofdmaaltijden (kleine porties) en drie keer tussendoortjes, zoals tonijn, fruit, noten, ontbijtkoek, rauwkost een gekookt eitje, yoghurt met rode vruchten enz. Vervang ook de helft van je koolhydraten door eiwitten. Eiwitten zitten b.v. in vlees, vis, soya, peulvruchten, noten, avocado's, zuivel enz. Als je dit een week of zes volhoudt gaat je lichaam opeens heel snel vet verbranden omdat het continu verzadigd wordt en dus niets hoeft op te slaan. Het is wel raadzaam om daarbij wat oefeningen te doen. B.v. buikspieroefeningen. Toegevoegd na 42 seconden: Oh ja, vervang al je frisdrank door water. Minder koffie en alcohol.

viespeuken in de prullebak gooien

Meer bewegen, vooral de kleine dingen met de fiets/lopend doen, huishoudelijk werk doen. Ik ben vorig jaar begonnen met hardlopen, 2x een uurtje lopen (en wandelen ;-), en ik verloor zomaar 5 kg zonder eet-moeite. Dat zat al in de knip. En ik voel me er ook nog beter bij.

Wil je graag snel gewicht verliezen? Het wordt een stuk gemakkelijker om afscheid te nemen van 5 kilo overtollig lichaamsgewicht, met deze gemakkelijke dieet tips. Houdt goed rekening met wat je eet zorg voor een goede balans tussen smaak, vers en gezond voedsel, inclusief tussendoortjes, doe je tegoed aan groenten en houdt je smaak op peil met fruit.

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/...

Afvallen met de weigt watchers. Ik ben er nu bijna 6 weken mee bezig en 5 kilo afgevallen. Toegevoegd na 1 minuut: Weight Watchers

Bij mij heeft het ooit heel goed gewerkt toen ik het met een vriendin samen deed, en wij elkaar stimuleerden en bevestigden, samen nieuwe kleding kochten etc. en er plezier in hadden. Later is lijnen een hoogst vervelende aangelegenheid geweest. De dieten van de weight watchers zijn lekker en goed. Het puntensysteem werkt, maar je laten wegen tussen volmaakt vreemden werkte bij mij van geen kanten. Samen met vriendinnen of vrienden gaat het beste.

Bronnen:
Ervaring

Zwemmen is een goede afval tip. Succes!

Na 19 uur niets meer eten, zelfzeker zijn van je zelf en een 60-tal minuten sport.

sóchtens eten als een koning sávonds eten als een zwerver, veel water drinken elke dag wegen,geeft je meer zelfvertrouwen

Soms zeggen ze ook wel eens dat je door coke snuiven afvalt. Werkt niets, dan kun je dat altijd proberen. De bijwerkingen moet je dan negeren, en het kost nogal wat (denk ik).

Veel groenten en fruit eten. Ze bevatten namelijk vezels die zorgen voor een goede darmwerking, daarnaast bevat plantaardig voedsel weinig calorieën en veel water.

Het meest simpele: - Beweeg net even wat meer dan normaal, neem de fiets i.p.v. de bus, etc. - Drink voldoende water, een litertje of 2, en laat caffeïne en alcohol staan want dat houdt vet vast. - Zorg dat je 1500 mg calcium per dag binnenkrijgt (maar niet meer), in combinatie met een flinke hoeveelheid vitamine C, dit laat je buikvet verdwijnen.

Minder snoepen. Meer bewegen.

ZUMBA

in feite heel simpel minder calorien binnen krijgen dan je verbrand. nog een tip samen met iemand lijnen, je omgeving vertellen dat je aan het lijnen bent. en last but not least blijven eten en genoeg afgevallen is genoeg dan stoppen met lijnen en een gezond eetpatroon aanhouden! (heb anorexia en dat is kut:$)

Het beste wat helpt is om je gewoontes te veranderen. At je vroeger veel te vet en te veel, dan ga je nu gezonder en minder eten. Let erop dat je van alles voldoende binnenkrijgt, gebruik eventueel een vitamine supplement en beperk het aantal calorieen tot het noodzakelijke aantal (afhankelijk van leeftijd en activiteit). Voldoende beweging is ook belangrijk, dus niet teveel achter de computer hangen en af en toe eens wat sporten. De sleutel is dus om je leefstijl aan te pakken, zodat je duurzaam gezonder leeft. Succes!

voldoende eten! Veel mensen gaan gelijk ontzettend weinig eten, dan hou je het niet vol en krijg je vreet buien. Probeer jezelf niets te weigeren! Als je van chocola houdt, eet dan niet een hele reep, maar neem een klein stukje. En eet alleen dingen van kwaliteit, dus niet de allergoedkoopste chocolade, maar koop een hele lekkere bij bijv. leonidas. Dan geniet je meer en hoef je minder. De smaak van een product is vaak het lekkerst bij de eerste paar happen. Probeer dus veel te varieren met eten, en eet niet een ontzettend groot bord van iets. Wanneer je verschillende kleine hapjes eet, geniet je meer en zit je sneller vol. Het duurt nl 20 minuten voor je lijf het doorheeft dat die vol zit. Neem je kleine hapjes, dan kan je niet in 1 keer alles naar binnen scheppen. Neem bijv. voor avondeten eens 2 of 3 verschillende soorten groenten ipv maar 1. Of als onbijt een boterham in 4 stukken met allemaal ander beleg.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100