Hoe train ik het snelste mijn spieren?

Ik wil graag mijn spieren kweken van mijn; borst, armen, en buik.
Hoe kan ik dit het snelst THUIS doen? Ik heb geen geld dus halters is geen optie...
Hebben jullie hier toevallig ook een schema voor? Dan kan ik er daar elke dag aan houden. En natuurlijk even uitleg van de oefeningen aub.

Alvast bedankt! Nick

Weet jij het antwoord?

/2500

Push ups. Daarmee train je de triceps, borst en buik. Er zijn een heleboel variantie op de push ups. Voor je buik zijn echt ontelbaar veel oefeningen. Maar hier een paar goede oefeningen van alles wat jij wilt trainen Borst: https://www.youtube.com/watch?v=1s-FhbNtKU0 Triceps: https://www.youtube.com/watch?v=URCC3x2SfS8 Buik: https://www.youtube.com/watch?v=cfY_4m3RVRc Oefening voor de biceps zonder halter zou ik niet weten, misschien de pull up maar daar heb je een pull up bar voor nodig en daarmee train je meer je rug en dan wil je nog niet begreep ik. Toegevoegd na 3 uur: Beste beenoefening voor thuis zijn lunges en squats: https://www.youtube.com/watch?v=dG1FeJLVpQ8 Als het squaten te licht wordt dan kun je iets zwaars vasthouden of je kan het springend doen: https://www.youtube.com/watch?v=yvUrtV6AJKs Wil je echt een zware beenoefening thuis doen dan doe je de pistol squat, maar voor beginners is die vaak te moeilijk, je kan jezelf helpen door de deurpost vast te houden: https://www.youtube.com/watch?v=7NvOuty_Fnc Als deze oefeningen zijn ook zeer goed voor je core (http://1954ashrafosman.files.wordpress.com/2013/09/cm1.jpg).

HIT : high-intensity-training Dat houdt in dat je een oefening maximaal een keer of 10 kan doen, in het begin iets meer. En dat dan 1 tot 3 keer achter elkaar en 1 tot 3 keer per week. Zonder gewichten wordt dat lastig. Opdrukken kan je al snel meer dan 10 keer. Kan je iets op je rug leggen om het zwaarder te maken? Zak aardappelen, zak zand, broertje of zusje? Optrekken (aan bijvoorbeeld een deurpost) is in het begin soms iets te zwaar, je kan dan een beetje smokkelen daar een deel van je gewicht met een stoel te ondersteunen. Buikspieren zijn volgens sommige een uitzondering op de regel. Ook voor mannen: de 30 day ab challenge en daarna kan je ermee doorgaan: http://www.vliegendevrouwen.com/wedstrijd-onder-alle-vliegende-vrouwen/ Halters zijn soms zeer goedkoop 2e hands te koop, dus marktplaats in de gaten houden. Toegevoegd na 4 minuten: Zolang je niks anders hebt: beter wel opdrukken dan niks doen, dus opdrukken totdat je niet meer kan. Om het zwaarder te maken kan je alles heel langzaam doen.

Bronnen:
http://www.fitsociety.nl/krachttraining/hi...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100