wat is beter om geen wallen te krijgen?

Vanacht is The Walking Dead op FOX. En ik wil dat graag kijken. Maar ik moet morgen wel weer naar school. .. en het is pas om 04:00 afgelopen.
Is het beter om nu te slapen en om, om 12 uur wakker te worde. Om dat te gaan kijken en dan daarna wakker blijven?
Of om nu wakker te blijven tot 4 uur en dan na 4 uur nog een paar uurtjes te slapen?
Of gewoon heel de nacht + dag wakker te blijven?

Ik wil namelijk geen wallen krijgen daarom mijn vraag ;)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

De DVD-recorder programmeren dat die de film opneemt (of aan een familielid of vriend(in)/kennis vragen als jij zelf niet zo'n recorder hebt). En de film gaan bekijken op een vrije avond. Dan 'geniet' je er veel meer van, dan dat je de hele schoolweek last hebt van die ene korte nacht.
Amadea
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Ook geen oom of tante die zo'n apparaat heeft? Er zijn toch best veel mensen die er een hebben?
Ga nu vast een paar uur slapen en ga vannacht na afloop van de film nog een paar uurtjes slapen. Geradbraakt zul je sowieso zijn maar hoe meer uurtjes slaap je hebt gekregen hoe minder dat waarschijnlijk zal zijn en dan zijn misschien je wallen ook minder. Drink water dat schijnt ook te helpen tegen het krijgen van wallen. Of het waar is weet ik niet. En als je toch wallen krijgt dan kun je ze met een camouflagestift een beetje wegwerken als je die tenminste hebt. En als er morgen aan je gevraagd wordt hoe je aan die wallen komt zeg je gewoon dat je slecht geslapen hebt.

Toegevoegd na 2 minuten:
En niet boos worden als je toch wallen krijgt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel plezier met de film.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor een enkel keertje, moet het kunnen,als je die film zo graag wil zien.