hoe lang duur het voordat en likdoorn weggaat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.7K
Amadea
9 jaar geleden
Dat hangt er vanaf hoe dik die is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij is niet heel groot

Antwoorden (2)

Vanzelf gaat hij niet weg, je kunt hem in 1 keer weg laten halen door een pedicure, of zelf aan de slag met pleisters, tinctuur, of mesjes na het verweken (wat je trouwens beter door een arts kunt laten doen, het mesje). Dit zal minimaal 2 a 3 weken gaan duren voordat hij helemaal weg is. Zorg dat je schoenen niet knellen en/of leg een inlegzooltje in je schoenen, wat de druk van de schoen weg haalt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt er helemaal aan hoe lang die er al zit,
hoe diep die zit,
wat je er aan doet,
en hoe jouw huid reageert op wat je er aan doet.

Zelf had ik er voor de vakantie een onder mijn voet.
(ik dacht dat het een splinter was, maar de dokter zei likdoorn)
Die was na een paar dagen weg met een likdoorpleister.