ik heb een snel geirriteerde maag, wat helpt daar tegen?

Aanstaande zaterdag vind er weer een groot feest plaats waar ik met een grote groep vrienden naartoe ga. Daar ben ik dus van plan om drugs te gebruiken. (ja ik weet het, drugs zijn slecht) Nu is het zo dat ik vaak op een gegeven moment last krijg van mijn maag, dat begint met boeren, wat vervolgens 1/2 op lijd tot eenmaal overgeven. Erg vervelend dus. Verder ben ik gezond. Ik zit 3-5 X per week in de sportschool en doe 1-2 x per week aan cardio. Ik rook niet en drink zéér gematigd alcohol. De maagklachten komen dus van de drugs (max 3 x per jaar gebruik, Zoals ik boven al aangaf Ben ik zuinig op mijn lichaam, op deze uitzondering na) Heeft iemand een tip of idee hoe ik dit kan verminderen/voorkomen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.6K
Ritsuka
9 jaar geleden
Je hebt alleen last van je maag met drugsgebruik. Je lichaam geeft aan dit niet te willen, het is aan jou of je hier naar wilt luisteren of het wilt negeren. Je kunt ook lol hebben zonder drugs, en er moet toch ook iemand de BOB zijn?

Het beste antwoord

Ik weet van horen zeggen (heb het zelf nooit gebruikt maar er wel zeer naaste ervaring mee) dat van speed en xtc je maag inderdaad behoorlijk kan gaan draaien. Het enige advies wat ik je kan geven: zorg dat je goed eet van tevoren zodat het niet zo zwaar valt en vooral, blijf er genoeg bij drinken zodat je niet uitdroogt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

En als je er veel last van krijgt, kan je Rennie gaan gebruiken. Dat helpt super goed tegen maagzuur en -klachten. Sterkte ermee!