Beautiful Slim Body capsules (BSB), kom je weer aan als de kuur gestopt is?

Heeft iemand ervaring met deze pillen. Ik wil ze bestellen maar je hoort altijd dat je het dubbele weegt als je gestopt er mee bent?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Rieneke1
9 jaar geleden
http://www.tga.gov.au/safety/alerts-medicine-beautiful-slim-body-capsules-140225.htm#.U-kU-JDlrq4
Ritsuka
9 jaar geleden
Grote kans van wel, rotzooi kan ik je zo wel zeggen

Antwoorden (1)

Afslankpillen werken niet, deden ze dat wel dan zou er geen overgewicht meer bestaan.
Of ze werken wel, en dan zitten er stoffen in die je behalve gewichtsverlies ook ernstige gezondheidsproblemen zoals hartklachten kunnen bezorgen.
Hoe dan ook, als ze al zouden werken, dan kom je na stoppen meteen weer aan, als je je voedingsgewoontes niet aanpast.
De enige manier om blijvend af te vallen is een ander voedingspatroon: gezond en mager, liefst in combinatie met een gezonde portie beweging.
Rieneke1