Is preventie van zweetreactie bij stress mogelijk?

Zich herhalende angstreactie met zweten treedt op in telkens een vergelijkbare situatie van aanwezigheid op een receptie of bij kerkgang.
Hoe kom ik hier af?
Zelfhypnose? NLP?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://syneo.nl/syNeo_5_pompspray.php
Draag ook katoenen kleding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik sport veel en ga graag naar de sauna. Ik zweet makkelijk.
Ik draag veel dry-fit kleding. Bij uitgaan zijn er mooie poloshirts te dragen, gelukkig.
Puur katoen of zijde werkt ook goed.
Maar bij opkomende stress is het overmatig zweten dus nog steeds een probleem voor mij.

Antwoorden (1)

Je kunt van overmatig zweten afkomen door o.a. botoxinjecties.
Voor meer informatie kun je het beste je huisarts raadplegen.