Wat kan dit zijn?

Ik heb groen/geelachtige kleine vlekken op m'n hals en borsten en ze gaan maar niet weg.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

groen gelige vlekken zijn vaak ouderdomsvlekken, maar dat lijkt me bij jou niet het geval. Daar ben je toch nog een beetje jong voor.

wellicht een bacterie die zich daar in de huid gevestigd heeft. Even langs de arts en die geeft je een zalfje wat de indringer dood en dan kan de huid weer bijkleuren.
Had ik vroeger ook wel eens, nou witachtige vlekjes dan, dat kwam van een bacterie die ik over had genomen van onze dieren. Was zo weer genezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groen,geelachtige vlekken kunnen het restant zijn van blauwe vlekken of eventueel kleine onderhuidse bloedingen.
Ik zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan, nu ze zo lang blijven zitten en niet weg gaan.
In dit geval is dat altijd het meest verstandige, dus maandag even een afspraak maken en dan weet je meteen hoe het zit. Echt gaan he ,niet uitstellen!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is hoogstwaarschijnlijk iets onschuldigs, maar kan ook duiden op een huidaandoening of een allergie.

Mag ik je aanraden je huisarts een bezoekje te brengen? Wellicht kan hij/zij een diagnose stellen of je een doorverwijzing geven naar het ziekenhuis.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in je nek is wel een vreemde plek dus het zullen geen bloeduitstortingen zijn door dat je je gestoten hebt. bij een gele huid kan je aan geelzucht denken maar ook dat zal het niet zijn want je heb het niet overal.. het zit ook op je borsten lees ik. ik denk dat het echt verstandig is om naar de huisarts te gaan het zal best meevallen als je nou niet lekker voelt en het word erger dan zal ik maar naar de ehbo gaan in het weekend ken je daar zo terecht als je even belt.. succes ik hoop dat het snel weg is