Dit rare bobbeltje zat plots onder de oksel, wat is dit?

Dit rare bobbeltje zat plots onder de oksel, geen jeuk, geen pijn.... Het lijkt op een teek maar teken zijn toch meer grijs en hebben zo geen gek bruin dingetje eraan hangen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou naar de huisarts gaan. Lijkt wel of het in de huid gestoken is...

Antwoorden (1)

Dat ziet eruit als een steelwratje, fibroma pendulans. Een gesteeld rubberachtig, zacht, goedaardig huidgezwelletje.
Amadea
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Meerdere google plaatjes over steelwratjes lijken op die van de vragensteller. Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.
(+)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelf deze steelwratjes en ik herken het. Ik denk dat je gelijk hebt. +