non stop hoesten en erg veel snuiten. wat heb ik?

Bij het hoesten doet het pijn op de buik. Om de 5 minuten kan ik weer snuiten enkomt er erg veel uit. Vorige 3 dagen heb ik last van diarree gehad. Wat kan ik eraan doen om beter te worden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nog nooit een griepje gehad?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerlijk gezegt is dat erg lang geleden. Kan griep zijn maar hoesten is niet normaal. Wat valt er tegen te doen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
rust en tijd. Dat is het enige wat helpt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is een luchtweg infectie... Rustig aandoen.. Niets helpt namelijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe moeilijk het ook is, ik heb minder gerookt vandaag waardoor het al beter gaat. Laatste twee weken heb ik namelijk elke dag bijna twee pakjes opgerookt. Dan zal het voornamelijk daaraan liggen denk ik.

Het beste antwoord

het klinkt als een virus wat veel mensen hebben momenteel. Uitzieken is het beste advies.
Die pijn in de buik kan goed komen door het vele hoesten, een spierpijn.

Kijk het even aan, als je na tien dagen, vanaf je eerste ziekzijn-dag, nog geen verbetering merkt kun je het beste langs je huisarts. Beterschap!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw antwoord