Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het gevolg van je gezicht/huid elke dag in te smeren met olijfolie?

Wat doet het met je huid want ik ben benieuwd of het goed/slecht voor je gezicht is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
12.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Olijfolie is heel vettig maar ook goed voor de huid.
Als je vanjezelf al een vettige huid hebt zou ik het je niet aanraden , maar als je nu een droge tot normale huid hebt kan je het wel eens doen. Dan smeer je het op je huid voor het slapen gaan en was je als je s'morgens wakker wordt je gezicht met water.
In alle gevallen zou ik het zeker niet elke dag doen. Als je een kapotte en/of droge huid hebt max. om de 2 dagen laten intrekken en als je een gewone huid hebt 1 keert per week.Maar met een vette huid blijf je er best af .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is een goed idee. Olie trekt makkelijk in de huid, verzorgd de huid optimaal en maakt de huid babyzacht. Je kunt olie op ieder huidtype gebruiken. Doe enkele druppels in je handen en raak hiermee ieder deel van je gezicht zachtjes aan, vervolgens verdeel je het over je gezicht. Je zult al snel voelen dat het ingetrokken is en er ook al snel een mooiere huid van krijgen. Je kunt het gebruiken als dagelijkse verzorging, als reiniging, als masker, of als massageolie.
Het gevolg van dagelijks aanbrengen van olijfolie is een betere conditie van je huid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding