Als je van beroep zou kunnen veranderen wat zou je dan willen worden?

ondanks dat je er misschien geen talent voor hebt. (en jongen....geen pornoster ;) )

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Vroedvrouw.

Ondanks dat het zeer matig betaalt, je soms tot 100 uur per week paraat moet staan en er een hoop bloed bij komt kijken (kan ik niet echt goed tegen) lijkt me het schitterend om continu op dergelijke wijze met nieuw leven bezig te zijn. Niets mooiers op de wereld dan de geboorte van een mensenkind dat vanaf dat moment definitief fysiek van zijn moeder gescheiden wordt en zelfstandig aan zijn tijdelijke tocht hier op aarde gaat beginnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nautisch onderzoeker
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bier en borrelnootjes-verkoopster
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Dupke;

Dolfijnentrainer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Visser op een sloep in de kreken aan de middelandse zee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bioloog die in allerlei onherbergzame delen van de wereld onderzoek doet naar het gedrag van dieren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dierenarts
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk nog niet, maar omdat het heel moeilijk is om goed betaald werk te kunnen vinden, ga ik toch iets anders doen. Anders zou ik graag danseres willen worden. (in clips ed, maar niet van die sletjes hoor)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou graag willen doen wat ik leuk vind en daar dan ook nog goed voor betaald worden en veel vrije tijd hebben. gelukkig hoef ik daarvoor niet meer van beroep te veranderen.
vooral die mensen die daarvoor moeten veranderen, doe het NU, stel het niet uit tot morgen, werken kost je te veel tijd van je leven om iets te doen wat je niet bevalt. Kies voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rechercheur
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
(Brokken)piloot, de sky is tenslotte de limit.

Waarom zou pornoster niet kunnen? Niet dat ik het zou willen worden of zo.

Gepost op: vrijdag 10-04-2009 04:35:19
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maatschappelijk werkster of zoiets als werken voor buro slachtofferhulp.