Vlekken in ondergoed Resorcinol crème. Hoe verwijderen?

Ik heb creme van de dermatoloog alleen vlekt het erg en krijg de vlekken er niet zo uit.
Zonde van de nieuwe broekjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Probeer het eens met afwasmiddel te verwijderen, want dat ontvet. Gewoon een flinke scheutje bij de vloeibare wasmiddel doen, en erbij doen wat je normaal ook altijd doet, op 40 of 60 graden was en dan moet het schoon worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je ondergoed even eken in de biotex bv een nachtje en dan wassen..
beter voor vlekken is er niet...
biotex..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ossengalzeep is ook erg handig en Shout.