Nee. Koffiebonen zijn sowieso geen afslankmiddel, en ze zijn niet geschikt voor consumptie. Pas nadat koffiebonen gebrand zijn kunnen ze gemaald worden en dan kan er koffie van gezet worden.

Als jij wilt afslanken, dan moet je normaal eten volgens de schijf van vijf en niet meer dan jouw lichaam nodig heeft. En als je daarbij dan flink beweegt dan zul je heel gezond langzamerhand wat kilootjes zien verdwijnen.
Amadea
9 jaar geleden
Nee hoor. De enige methode is minder eten.