Hoe verberg ik me fluber vagina in me bikini?

Mijn vagina tussen m'n schaamlippen is erg uitgerekt. Hoe verberg ik dit in m'n bikini?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.5K
Ritsuka
9 jaar geleden
Heb je een verzakte vagina?
Of bedoel je de binnenste schaamlippen die buiten de buitenste schaamlippen steken (wat volledig normaal is)

Antwoorden (3)

Aangezien je het niet naar 'binnen' kan duwen ofzo, kan je het best gewoon een bikinibroekje kopen die het goed verbergt of een shortje aan doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
koop een bikini die breder is bij de vagina
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van die bikinibroekjes met kleine pijpjes (soort van hipsters) zijn vaak iets strakgespannen tussen je benen waardoor het iets meer ruimte onder je vagina openlaat. Hierdoor zal het dus niet strak er omheen zitten en de vormen laten zien. Wat je ook kan doen is een kleiner en ook strakker bikinibroekje aandoen, die alles in model houdt en een grotere, hipsterachtige er overheen!