Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe weet iemand dat je van binnen aardig bent en van buiten stom of toch nog lief.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
844

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Daar komt zo'n persoon pas achter als hij/zij regelmatig met hem/haar optrekt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan soms bij iemand naar binnen kijken: kan via het goed kijken in de ogen en via lichaamstaal die je van de ander ziet. Daarnaast zie je ook de wezenlijke gedragingen, waarmee ik bedoel dat je door goed te kijken naar stom gedrag de persoon achter dat stomme gedrag leert te zien. Er kan immers iets met hem/haar aan de hand zijn, waardoor hij/zij niet echt zichzelf is/kan zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat weet je inderdaad pas als je met elkaar om gaat.
maar bij sommige mensen zie je ook kwa uiterlijk hoe ze zijn. dat hoeft natuurlijk niet altijd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik wat langer naar iemand wil kijken en wat meer hoor wat in het hart en het hoofd speelt, dan weet ik dat je een mooi mens bent. Het betekent dus wat verder willen kijken dan alleen naar de buitenkant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen heeft naar mijn ervaring een manier om zichzelf te laten zien aan anderen, deels uit zelfbescherming.
Meestal houden mensen zich aan hun rol maar verliefdheid breekt met elke regel en protocol.
Zoek toenadering ( samenwerken, plagen, stoeien) vraag of hij/zij een keer met je uit wil want je bent niet stom.
Als hij/zij nee zegt dan heeft ie gewoon pech gehad; misschien blijft er een vriendschappelijke band.
Niet meer bang zijn hoe je overkomt, doen hoe het voor jou goed voelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding