Wat heb ik?

Veel blauwe plekken zonder reden
Vermoeidheid suf
Bloedend tandvlees
Last van m'n keel alsof er iets ontploft

Wat heb ik?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Wat zegt jouw huisarts erover?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben geen dokter, dus mijn advies is: ga naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En ga naar de mondhygienist.
tinus1969
9 jaar geleden
Je hebt een reden om naar de huisarts te gaan. Overigens, dit klinkt als trombocytopenie -een tekort aan bloedplaatjes. Dat is een acuut probleem en ik neem aan dat je vandaag nog naar de huisarts gaat.

Het beste antwoord

Wil je echt alle enge antwoorden die ik kan geven?

Leukemie, maar daar is niets leuks aan:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/8803-leukemie-ofwel-bloedkanker.html

Aplastische Anemie:
http://www.hematoslife.org/nederland/aplastische-anemie/1-613/symptomen.html

En zo zijn er nog wel meer enge dingen te vinden, kan een hele waslijst geven.
Ziekte en dergelijke moet je nooit via een site als dit vragen.
Wij zijn geen arts. Een huisarts is de plek om dit soort vragen te stellen.
Zelf dokteren met internet is nooit verstandig, soms haal je de gekste dingen in je hoofd door een website. En soms als je echt iets ernstigs hebt, denk je dat het niets is door juist weer een andere site.

Goeievraag is niet geschikt voor dit soort vragen, behalve voor vragen als:
"Ik heb zo'n keelpijn, de dokter zegt dat het niet ernstig is, maar ik heb er wel last van, wat kan ik nemen om de pijn te verlichten?"
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
neem 'n dropje
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thee met honing is ook goed.