Kan een kind ook aanvoelen dat zijn einde nadert?

Een volwasse persoon voelt soms bij een ziekte aan dat zijn leven ten einde loopt.Voelt een kind dit ook aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ieder mens voelt dat aankomen, zelfs dieren kunnen dat... Dus kinderen ook...

In de oosterse filosofie in Japan kan men dat ook van een ander zien... Een maand voordat een persoon streft zie je dat aan de ogen, die worden sanpaku... http://en.wikipedia.org/wiki/Sanpaku
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De link die je geeft zegt over sanpaku dat dit inhoudt dat je iris verkleind is en slechts een kwart van je oog inneemt. Waardoor je '3 delen wit' ziet. Niets over het feit dat dit getoond wordt 1 maand voor je sterft.

Andere antwoorden (2)

Daar kan ik maar heel kort antwoord op geven:
Ja een kind kan dat ook aanvoelen. Zeker wanneer hij/zij zal sterven aan een ziekte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat voelt een kind denk ik nog het beste aan. Zijn leven is nog zo kort geweest, en zijn herinneringen aan het hemelrijk nog zo vers.
Hij zal zich daar nog bewust van zijn, hoe jonger hoe meer.