Hoe werkt odorex extra dry depper? Zijn er tips? Hoe moet ik het doen? En moet je er daarna nog deo overheen spuiten/rollen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
12.6K

Antwoorden (1)

Odorex Extra Dry gebruik je bij overmatige transpiratie, of op momenten
waarop je extra bescherming tegen transpiratie kunt gebruiken.
Bijv. op warme dagen, bij het dragen van bepaalde (bedrijfs-)kleding of op
(in)spannende momenten (sollicitatie, bruiloft, examen, presentatie).
Hoe lang werkt Odorex Extra Dry?
De werking van Odorex Extra Dry is afhankelijk van de mate waarin iemand
transpireert, dus dit kan verschillen per persoon.
Odorex Extra Dry lotion, depper en spray beschermen gemiddeld meer dan 3
dagen tegen transpiratie.Odorex extra dry depper is antibacterieel, antibacterieel betekent dat er ingrediënten in het product zitten die bacteriën bestrijden.
Transpiratievocht is van zichzelf geurloos. Transpiratie gaat pas ruiken op het moment dat het in contact komt met bacteriën. Deze zitten van nature op de huid en ook op kleding. Als een deodorant bacteriën bestrijdt, ontstaat er dus minder snel lichaamsgeur!
Odorex Extra Dry lotion, depper en spray bieden een meerdaagse bescherming
tegen overmatige transpiratie en hoeven daarom slechts 2 à 3 keer per week
gebruikt te worden.
Je brengt Odorex Extra Dry 's avonds voor het slapengaan aan en kunt de
volgende dagen gewoon wassen of douchen. Odorex Extra Dry crème biedt een
dagelijkse bescherming, en kan gewoon 's ochtends na het wassen of douchen aangebracht worden. Lees voor het gebruik de gebruiksaanwijzing op de bijsluiter zorgvuldig. Daarbij is het belangrijk het product goed te laten indrogen alvorens je jouw kleding aantrekt en dus contact met de kleding vermijdt zolang de oksels niet goed droog zijn.
Door de unieke formule blijft Odorex Extra Dry langer werkzaam dan een
reguliere deodorant. De werking is dermate effectief, dat het gebruik van
een reguliere deodorant niet nodig is.
Uiteraard mag het wel. Veel gebruikers van Odorex Extra Dry gebruiken 's
ochtends als extra nog een reguliere deodorant, bijvoorbeeld om de geur of
voor een fris gevoel.

Meer informatie over dit product vind je in de link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Harstikke bedankt, kan je ook je oksels wassen met een washandje en dan odorex erop doen? (in de avond)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet je oksels wassen voordat je de Odorex aanbrengt, daarna goed drogen en de Odorex aanbrengen. Er staat me iets van bij dat je enige tijd moet wachten na het douchen of wassen, voordat je het aan kan brengen (maar daar kan ik ook Odorex extra dry met Syneo 5 mee verwarren). Het staat in ieder geval in de gebruiksaanwijzing.