kan je door een nieuwe dikkere draad van je beugel spierpijn krijgen aan je kaak?

Afgelopen week moest ik naar de ortho. Ik kreeg na een behoorlijke tijd weer een nieuw draadje onderin. Ik heb nu een soort van spierpijngevoel aan mijn onderkaak. Komt dat door dat dikkere draadje of niet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja, dat komt door het nieuwe draadje. Telkens als er een nieuw draadje in wordt gezet zul je die druk blijven voelen. Succes!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

elke keer als je naar de ortho gaat wordt het strakker gesteld of je krijgt een nieuw draadje. Je zal een weekje ongeveer spierpijn voelen in je kaken enz enz. Het klinkt raar maar je kan je kaken ook een massage geven of er gewoon een lekkere creme op smeren!