Wat kan je doen tegen misselijkheid als je geholpen bent bij de tandarts ?

Ik kom net terug van de tandarts en ze hebben een stuk tandvlees weggehaald omdat het over mijn kies heen groeide en het bloede hevig ze hebben het wel dichtgemaakt maar toch is er bloed in mijn maag gekomen.
En nu ben ik misselijk en heb ik braakneigingen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overgeven, bloed in je maag is niet lekker. Dus gooi het er uit

Het beste antwoord

Als je misselijk bent moet je cola met suiker drinken. Niet te snel achter elkaar maar om de 2 minuten een slokje. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het klinkt misschien raar maar het cola verhaal is raar. Cola is een soort van per ongeluk uitgevonden door een apotheker, en het was bedoeld als medicijn. Je kunt daarom ook het beste coca cola gebruiken. Beterschap!

Toegevoegd na 32 seconden:
Ik bedoel het cola verhaal is waar

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel het cola verhaal is waar