laatst gaatjes geprikt mag je na 2/3 weken al andere in?

nou ik heb 2 weken of 3 weken geleden gaatjes geprikt maar wil nu kleIne ringetjes in mag dat al of niet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niet als je sterilon gebruikt erby toch?^^
Ivana
10 jaar geleden
De ingeschoten knopjes zijn van chirurgisch staal. Daarvan kan de wond niet gaan ontsteken. Na 6 weken is alles binnenin geheeld en kan je (als je er niet allergisch voor bent) andere metalen in zoals goud zilver en andere soorten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar kan je ook niet zilver in doen en dan sterilon?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan wel als je graag ontstoken oorlellen wilt hebben. Ze doen er niet voor niets in het begin chirurgisch staal in en het moet niet voor niets 6 weken blijven zitten.

Antwoorden (1)

je moet 6 weken wachten anders kan het gaan ontsteken
en als het kan dan zal ik beginnen met echt zilver en later pas iets anders
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niet als je sterilon erby gebruikt toch?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook als je Sterilon gebruikt. +