Wat heb je voor geaardheid als je over het algemeen (als vrouw zijnde) op mannen valt, maar niet uitsluit dat dat nooit op een vrouw zou kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (8)

Dan ben je een twijfelende heterofiel.
12 jaar geleden
Hetero die open staat voor experimenten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraagstelling is door de dubbele ontkenning (niet uitsluiten dat iets nooit gebeurt) wat verwarrend. Je bedoelt waarschijnlijk dat je niet uitsluit dat het ooit gebeurt. In dat geval ben je overwegend heteroseksueel en sta je open voor eventuele relaties met vrouwen. Dat heet dan bi-seksueel. Maar wat maakt het uit wat voor label je erop plakt? Je wordt verliefd op de persoon, niet op het geslacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je een realistische hetero denk ik. Want ik geloof zelf die mensen die oh zo zeker weten dat ze 100% hetero (of homo, wat dat aangaat) zijn niet. Ze schreeuwen zó hard dat ze geen enkele twijfel hebben dat ik daardoor juist ga denken dat ze die wel hebben. En ik geloof zelf ook dat niemand 100% het een of het ander kan zijn.
Je bent nu hetero, waarschijnlijk, maar wie weet wie je ooit tegen zult komen en wat er dan zal gebeuren - je sluit in elk geval niets uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je bischierig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Creatieve term ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Biseksueel sluit ik ook niet uit, naar het schijnt zijn veel mensen zo maar door opvoeding en alles wat je rondom je ziet is het altijd man/vrouw dat vele mensen er niet bij stil staan.
De ene persoon zal wel wat meer aantrekkingskracht hebben voor mannen dan andere.
Denk dat het heel moeilijk is om een label op iemand te plakken, maar het maakt niet uit welke geaardheid je hebt.
Je word verliefd op een persoon niet het geslacht.
Zelf heb ik gevoelens voor een vrouw maar durf toch ook niet met 100% zeggen dat ik lesbis ben, ookal heb ik nog nooit gevoelens gehad voor een jongen, dusja..
Denk dat ik me gewoon beter voel bij vrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je een 18-jarige die het, zoals zoveel mensen van die leeftijd, nog niet precies weet.

Als vrouw over het algemeen op mannen vallen maar niet uitsluiten dat dat ooit (neem ik aan dat je bedoelt) op een vrouw zou kunnen, is geen geaardheid. Dat is een normale jong-volwassene zijn. En het zegt nog steeds bijzonder weinig over wat uiteindelijk je geaardheid zal blijken te zijn.

Wat zorglijker is, is hoezeer je hiermee geobsedeerd bent. Dit is al de zoveelste keer dat je een variatie op deze vraag stelt. Ik vraag me inmiddels serieus af of die obsessie geen ziekelijke vormen begint aan te nemen en of je hierbij (de neiging tot obsessie, niet de vraag naar je geaardheid) geen professionele hulp bij nodig hebt.

GV kan je die hulp niet bieden. Wij zijn geen hulpverleners. Als je keer op keer hetzelfde blijft doen, zul je steeds dezelfde resultaten krijgen. Wij kunnen je nog wel 100 keer vertellen dat het normaal is om op jouw leeftijd nog niet helemaal te weten wat je geaardheid is, en nee, dat dat dus niet speciaal betekent dat je lesbisch of zelfs bi bent. En we kunnen je ook nog 100 keer gerust proberen te stellen dat zelfs áls je lesbisch of bi zou zijn, daar niets mis mee is en dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken.

Als je onze antwoorden niet wilt of kunt accepteren, is de oplossing echt niet om het tig keer opnieuw te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar kun je wél wat aan doen. Je bent geen willoos slachtoffer van dingen die je overkomen. Obsederen doe je zelf. Steeds dezelfde vraag stellen op deze site doe je zelf. Je hebt iedere keer weer de keuze om dat niet te doen in plaats van je obsessie actief te voeden. Als het echt zo erg is dat je niet in staat bent om op eigen houtje je obsessieve gedrag te stoppen, lijkt het me belangrijk om daar nu professionele hulp bij te zoeken. Want zoals je nu bezig bent, is echt niet gezond. Het ontwikkelen van ziekelijke obsessie heeft véél grotere en kwalijker gevolgen voor je toekomst dan de vraag of je op mannen, op vrouwen of op allebei valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je daar niet op internet voor zijn. Dat lost echt niets op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste is je probleem. Je probleem is een neiging tot obsessie. Je probleem is een overmatig grote behoefte aan bevestiging. Niet je geaardheid. Ik maak geen grapje en ik zeg dit niet om gemeen te zijn: als je zo erg in de knoop zit als je hier laat merken, zoek dan professionele hulp. Je kunt het beste beginnen met naar de huisarts gaan, die kan je doorverwijzen. Ik ben trouwens niet boos, ik ben gefrustreerd. Ik ben heel lang aardig, begrijpend en geruststellend geweest. En daar dringt niets van door, want dezelfde vraag blijft steeds terugkomen. Dat is een teken dat er bij jou iets heel anders aan de hand is dat helemaal niets met je geaardheid te maken heeft. En waar wij je niet bij kúnnen helpen.
Je bent dan naar mijn mening gewoon Hetero, ik denk dat er bij elk mens, man of vrouw wat dan ook wel ietsjes BI-seksueels in zit. Ik weet dat veel mannen dit zwaar ontkennen maar dat komt door onze opvoeding. Vrouwen zijn toch ook niet meer BI omdat ze minder moeite hebben om met vrouwen te zoenen. Mannen maken er gewoon een veel groter issue van en dat komt door de opvoeding en cultuur.
- ik denk dat er in iedereen een beetje BI zit.